Fundersam

Som jag skrev sist vet jag inte om jag haft någon ägglossning eller inte. Nu börjar jag undra... Antingen kom den senare än vad jag trodde eller så uteblev den. Jag har nämligen knappt haft några symtom alls, brukar ju alltid ha det en vecka efter ägglossning fram till mens. Kanske är det något positivt?? Fast det vågar jag inte tro på. Men jag har ett sjuhelsikes humör. Vet inte om det beror på att jag faktiskt har anledning att vara det eller om det kan räknas till symtom... ? Dessutom är jag så himla känslig. Gråter när jag ser barn på TV, läser bloggar av gravida m.m. Sitter och stortjuter i min ensamhet. Usch vad jag känner mig rädd och ledsen över att inte kunna bli gravid. Det upptar nästan hela min tankeverksamhet. Jag vill så gärna så det gör ont.
Det är tre dagar kvar till julafton. Julklappsinköp och julstök i massor. Mängder av snö ute och ca -15 grader. Julstämningen bör vara på topp, men längst inne i mig finns det ett stort orosmoln, en klump som inte vill försvinna..... GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0