imorgon....

... är det BIM men dessvärre är jag 99% säker på att mensen kommer imorgon. Mensvärken har ökat stadigt denna vecka och idag har det gjort riktigt ont. Har haft ytterligare ett par bruna flytningar och dessutom gjorde jag ett test igår som var så negativt det kan bli. :( Idag har det hela tiden känts som att mensen kan komma närsomhelst. Känner mig oerhört ledsen, nere och frustrerad. Varför kan inte vi tillhöra den lyckliga, ändå ganska stora, skara som lyckas på första eller andra försöket??

Idag har jag letat efter tips på hur man lättare kan bli gravid och hittat en del intressant. Ska därför testa Glamdin 25 och bisolvon såfort mensen kommer... Tydligen har detta hjälpt många att bli gravida som försökt månad efter månad. Känner mig lite smått desperat men det skiter jag fullständigt i. Bara jag får en liten bebis snart så är jag beredd att göra nästan vad som.

Förresten har jag av en slump kommit över information om att bruna flytningar, s.k. spottings kan vara ett tecken på att det inte är riktigt som det ska och även medföra att det är svårare att bli gravid. Shit, jag som haft dessa spottings i flera år, vad jag kan minnas. Vet inte vad jag ska tro, blir så rädd att det är något fel på mig.

Nya tag heter det ja. Men nu ska jag njuta av den stundande julen, idag är det ju trots allt första advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0