Våren är här!

Ute skiner solen från en klarblå himmel. Ca 15 grader idag. Och jag är så lycklig. Var hemma hos mamma och pappa en sväng i helgen och hämtade ner mina och syskonens gamla barnkläder, fanns så himla mycket fint. Mer än hälften var väl rosa och med spetsdetaljer, men det fanns en hel del neutralt som jag plockade med mig hem. Kul att mamma hade samma smak på 80-talet som jag har nu på 2011-talet :) Men annars har jag inte köpt något, knappt börjat kolla. Är nog lite vidskeplig, men efter ultra ljudet den 5 maj ska jag nog våga mig på att inhandla något (om det ser bra ut vill säga....). Men för att åetrgå till det fina vädret, det får mig på så gott humör och jag har så mycket energi. Kommer i mitt huvud på tusen grejer jag vill fixa med här hemma, jag vill ut och gå, sitta på uteserveringar eller bara sitta i solen och njuta. Underbara underbara vår!


Jag har några gånger sista veckan känt diffusa känslor i nedre delen av magen, typ som"fjudidrutt" men de har som sagt varit diffusa och jag har inte helt kunnat säga om det är bebisen eller inte, men idag har det hänt två ggr och mer tydligt. Jag är nu övertygad om att det är bebisen som rör sig. Det är så häftigt. Jag stannar liksom upp mitt i en tanke och blir helt ställd. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så fantastiskt detta är emelie- jag kommer följa din fina blogg och resa slaviskt varje dag ;) Du känner säkert bebisen- de första känslorna är liksom bara sprattel som en liten fisk :) Det är underbart!!

2011-04-11 @ 18:07:55
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0