bvc besök

Dagen började med besök på BVC. Vägning av Ingrid känns väl inte direkt nödvändigt längre, hon ökar stadigt i vikt varje gång. Men vi måste ju ha en konkret anledning att gå dit (känner jag iallafall). Mest snack när vi är där. Skönt är det. Vi gick igenom babymassage då Ingrid fått ont i magen nu ibland pga förkylningen, ska testa det om ett tag. Vi blev även erbjudna att börja i föräldrargrupp som startar 9 januari, det ser vi fram emot! :)

Ingrids fina viktuppgång

Sen vi kom hem har Ingrid sovit, hon sov uruselt inatt, förmodligen pga förkylningen så jag har oxå passat på att ta det lugnt. Sängen med gossip girl maraton och lite godis............ Har absolut ingen lust för annat idag. Vissa dagar går det bara inte!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Varför alla dessa punkter efter godis? ;) hehe

2011-12-22 @ 16:08:43
Postat av: Emelie

tror du vet.............. ;)

2011-12-22 @ 16:32:48
URL: http://babyhappiness.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hihi det tror jag med! :P

2011-12-22 @ 16:39:42
Postat av: Emma

Ja tiden går så fort.. vilket jag blir ledsen över, eftersom det inte känts som om jag har kunnat njuta av tiden som varit!

2011-12-22 @ 17:30:26
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Finns på Jollyroom för 1399:- jag hittade dock den på blocket för halva det priset. Lionel gillade den, den har en vibrationfunktion som är lugnande!



kram!

2011-12-23 @ 19:58:10
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0