V.5+5

Jag har legat deckad hela helgen i världens förkylning och feber. Det var längesen jag var så förkyld. usch.
Du fick en tuff start i magen lilla bebisen.

Jag mår fortfarande inte bra, förkylningen har satt sig rejält. Jag funderar på om jag är extra känslig nu när jag är gravid, eller kanske inte.... jag har ingen aning.


Idag är det v.5+5, om två dagar går jag in i v.7!!! Jag tycker tiden går fruktansvärt sakta, helt sjukt. Redan nu längtar jag efter dig lilla bebisen, så jag bli tokig.
Jag hade tänkt ringa barnmorska idag och boka tid, men jag väntar tills jag känner mig bättre. Just nu hör man knappt vad jag säger.


Jag kommer vara i v.11 när vi åker till Thailand och det oroar mig mer och mer. Jag är livrädd för att bli magsjuk eller kanske rent av må illa pga graviditeten. Men mest av allt är jag nog rädd att få missfall när vi är där, därför har jag faktiskt bokat tid för tidigt ultraljud till veckan innan vi åker. Jag vill se och veta att allt ser bra ut innan vi åker! Ser verkligen fram emot detta så mycket men jag är även nervös...... Jag är nervös hela tiden, inför varje sekund som kommer.... snälla stanna hos mig!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0