Försöker minska stressen...

...och bara vara. Nytt år, nya möjligheter. Så heter det va? Tiden sen mensen kom har gått fort, nu kommer snart ägget sättas i rullning igen. Men denna gång stressar jag inte lika mycket. Nu får det gå som det går. Orkar inte fler besvikelse. Jag försöker hitta annat i livet som har värde. Resa till Thailand i mars, som vi längtar!
Trots detta så kan jag inte låta bli att tänka att jag vill bli gravid så jag slipper jobba hela sommaren, så jag slipper jobba nästa jul etc. Jag vet samtidigt att det är fruktansvärt att tänka så, självklart är ju inte det anledningen till att jag vill ha barn. Men det är så jag fungerar.
Återkommer när jag har lust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0