Det där med att sova...

...är ju egentligen inte så jobbigt eftersom att jag längtar efter sängen mest hela tiden. Men jag är en magsovare, sover nästan alltid på magen och nu går det inte längre. Jag känner lillen sparka och göra gymnastiska volter inne i magen såfort jag ligger lite grand på magen, vilket jag förståss tolkar som ett missnöje från bebisens sida. Därför har jag nu, unnat mig kanska jag skulle säga då den inte tillhör det allra billigaste, en sköööön kudde som senare även kommer funka som en amningskudde/sovplats till pyret. Längtar efter den! Dessutom planeras det inköp av nya sängar vilket förhoppningsvis kommer underlätta min sömn ännu mer ;) Lite svalare nätter skulle inte heller skada...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0