Nu jäklar!

Igårkväll kände jag mig otymplig. Jag hade ont i ryggen och var allmänt irriterad på min kropp. Jag insåg att jag måste bli bättre på att röra på mig. Innan vi började försöka bli gravida powerwalkade jag en gång om dagen, jag åt relativt nyttigt och kände mig pigg i kroppen. Men sen jag blev gravid har jag knappt rört på mig,  fram tills för ett par veckor sen kunde jag bara inte motivera mig själv till att ut och gå då jag mådde så skit och knapt orkade ta hand om hushållet, men nu mår jag ju bra och kan inte skjuta på det längre. Nu jäklar! Nu har jag två gravid-tränings-dvd er på nedladdning och i eftermiddag SKA jag ut och gå. Jag tänker inte rulla fram i sommar med ryggbesvär och svullna fötter. Jag vill må bra i min gravida kropp!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej empa det va inte det. Känslan vid amning har jag titt som tätt. Va det som gjorde bla att jag slutade amma ally vid 7 mån ålder. Ganska obehaglig känsla. Är du ledig nån dag kan vi mötas upp och promenera ihop :)

2011-05-02 @ 17:04:53
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0