Vår prinsessa är här!



I fredags morse, kl 4.28, kom hon äntligen, vår efterlängtade lilla prinsessa! Hon är det vackraste jag någonsin sett, helt fantastiskt ljuvlig. Kan inte sluta titta på henne. 
Vi mår bra alla tre, trots att det känns som att jag blivit överkörd av en traktor. Men huvudsaken är att lillan mår bra!!

Förlossningen var ganska traumatisk för mig, men mer om det en annan dag. Jag försöker att glömma och bara fokusera på det fantastiska det ledde fram till, och förhoppningsvis ska jag nog kunna glömma allt så småningom! Nu är vi hemma och njuter, vi lever i vår lilla bubbla och tänkte inte ta oss ur den på ett bra tag.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Finast i världen!! <3

2011-10-23 @ 19:08:27
Postat av: Maria

Hon är jättefin Emelie!! Så glad för er skulle :) Bebis är det bästa som finns!

2011-10-23 @ 20:57:58
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: marléne

Stort grattis! Våran lilla tjej valde att komma ut igår :)

2011-10-24 @ 20:42:27
URL: http://marleneperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0