2 veckor, 14 dagar


Idag är det 2 veckor kvar. Jag hoppas ju på tidigare såklart, men just nu känns det som att det inte blir tidigare tyvärr. En känsla jag har. Det är iallafall spännande att veta att det skulle kunna ske precis när som helst, pirrigt och nervöst men jag ser verkligen fram emot det.

Min dagsform varierar verkligen. Igår var jag totalt däckad hela dagen, helt slut. Jag satt i soffan hela dagen, var inte utanför dörren. Hade grym huvudvärk på kvällen så jag somnade ganska tidigt för att vara jag. Och det bästa är att jag sov till 10:15 idag, blev då väckt av ett telefonsamtal så jag hade förmodligen kunnat sova ännu längre. Och jag var bara uppe en enda gång under natten. Jag har däför känt mig jättepigg idag, så pass pigg att jag bakat kanelbullar. Jag har inte bakat bullar sen jag flyttade hemifrån för 8 år sen. Men jag måste säga att de blev så himla goda! Jag kommer inte kunna hålla mig ifrån att äta dem nu. Farligt. Däremot önskade jag både tre och fyra ggr under tiden att jag hade en kitchen aid, min kondis är i botten och det var jobbigt att röra ihop degen. haha. Blev liksom andfådd, kunde inte tro det var sant. Galet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0