Ännu mera pyssel

De senaste dagarnas projekt har varit att göra en barnvagnsmobil. Betydligt roligare, finare och billigare än att köpa en. Jag tycker det utbud som finns, till humana priser, är så tråkigt. Det är Tummen, det är Barbapapa och det är plastigt. Hoppas ingen tar illa upp, men jag gillar inte dessa "kända" figurer som det svämmar över av ute i affärerna. Då känns det mer personligt att göra en själv när jag faktiskt har tid och någorlunda kunskap.

Blev jag nöjd då? Jo ganska. Figuren till vänster ser inte ut som det den ska se ut som :) Jag har nämligen inte utgått från ett mönster. Men den ser åtminstone lite glad ut, färgmässigt iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: marléne

Vad fint! Jag tänkte också virka en egen mobil till vagnen :)

2011-09-06 @ 20:19:20
URL: http://marleneperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0