Presenter

 

Det har börjat trilla in presenter till lillan. Presenter är självklart inget vi förväntar oss, speciellt inte innan hon ens kommit men jag vet ju själv att det är kul att köpa presenter till bebisar så vi har överseende med det ;) hihi. Jag bara måste visa upp dessa fantastiskt söta tossorna Pers syster köpte till Lillan i Australien. De är underbart mjuka och gosiga och kommer vara perfekta på Lillans fötter i vinter. De är i minsta storleken men är ändå så pass stora att jag tror de kommer passa ett bra tag, förhoppningsvis till våren! Och jag säger det ofta, skulle det mot förmodan bo en liten gosse i min mage nu så får han helt enkelt stå ut med en hel del rosa och spets, hihi.


Kommentarer
Postat av: marlene

Åh vad fina! Jag fick dvdn idag på posten så ska väl kolla igenom den i helgen. Haha nej precis, det börjar ju ändå närma sig så det är väl dags :P

2011-09-07 @ 18:31:10
URL: http://marleneperssson.blogg.se/
Postat av: Helena

ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-07 @ 18:34:48
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0