babysim

Dagarna går verkligen fort, hinner inte med nått av det jag vill göra känner jag. Sista dagarna har Ingrid varit mer krävande, lite gnällig, vill bli mer omkringburen och svår att söva på kvällarna. Hon sover inte heller lika mycket på dagarna som förut. Nytt utvecklingssprång? Verkar så! Då vet man ju i alla fall att det går över.

Igår var vi på babysim för första gången med Ingrid. Det var verkligen mysigt och roligt. Ingrid var först lite skeptisk men efter ett tag började hon gilla det mer och mer. Och i slutet gjorde vi två dyk med henne och det gick hur bra som helst. Tyvärr tog vi inga bilder på henne men ska försöka med det nästa gång :)

Igår kväll var Ingrids gudföräldrar på besök. Och då var det inte roligt att somna. Fick till slut sövt henne i vår säng när jag låg alldeles precis in till henne så hon kunde ligga och dra i mitt hår, riva mig i ansiktet och känna min närhet. Väldigt mysigt men i längden inte hållbart att hon bara ska kunna somna så. En engångsförtelse hoppas jag :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Yes utvecklingssprång på g kan jag lova! världens gnälligaste och mammigaste kille har vi just nu..

2012-04-01 @ 14:46:03
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lilla dockan!!!

2012-04-01 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0