feber

Vår lilla plutta är sjuk, har haft feber för första gången idag. Märkte på morgonen att hon inte var sig själv, hon började gråta för minsta lilla och natten var hemsk, hon vaknade hur ofta som helst och var orolig. Skulle till stan idag och träffa min syster och när jag skulle ta på Ingrid overallen somnade hon under tiden! Väl på stan sov hon nästan hela tiden och jag märkte att hon var jättevarm och hängig. När vi kom hem hade hon 38, 5 grader. Stackars liten. Lägg då till den jobbiga utvecklingsfasen så är det nog inte roligt att vara en liten oskyldig bebis. Ganska jobbigt att vara mamma också. Hon vill inte vara ensam alls så i eftermiddag gick jag omkring med henne i bärselen och hon somnade och sov länge i den, har aldrig hänt innan. Hoppas det är bättre imorgon! Tyvärr blir det nog inget babysim på lördag :(

finaste

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh stackars lilla Ingrid! Det är ju så jobbigt att se dom små sjuka. Krya på dig Ingrid!

2012-04-13 @ 07:22:06
URL: http://blog.isthisdesire.com
Postat av: Jenny

Men ååå sötisen!! Krya fort!!

2012-04-13 @ 11:17:23
Postat av: Anonym

sv: De som du listat är där jag handlar. Janie and Jack är ganska dyrt. Children’s Place är helt okej, OshKosh har lite ibland. Crazy 8 hade en del fint. Sen är det Carter’s, men det är lite för amerikanskt för mig, men man kan hitta lite sött där också, billigt. Beroende på var de ska tycker jag absolut att de ska hitta en Outlet. Där finns oftast de vanligaste märken (svårare med Janie and Jack) och till bra priser. Vart ska de? De stora, bra outletsen är http://www.tangeroutlet.com och http://www.premiumoutlets.com där kan du gå in och kika var de ligger, finns ganska många och det är absolut bästa sättet att köpa barnkläder. Köpte precis 4 supermjuka bodies med krage till Milo som jag bara älskar, 14 kr styck på Children’s Place, t.ex.

2012-04-13 @ 15:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0