något bättre

Natten till idag var något bättre. Ingrid somnade 19:30 ungefär och vaknade till vid 23 tiden men då räckte det med att trösta henne. Sen ville hon äta 01:30 och 5:30 och däremellan var hon lite orolig i sömnen och låg och vred och vände på sig men jag fick några timmars sömn iallafall. Sen vaknade hon inte förens 07:30 och ville upp vilket var tacksamt. JAg är dock fortfarande mer död än levande och känner att jag inte klarar av att bara vara hemma idag, då somnar jag nog stående. Det är enormt irriterande att jag har svårt att sova på dagen. Ingrid somnade om vid ungefär 08:45 och vaknade inte förens 10:30, jag låg bredvid hela tiden och försökte somna men det gick inte. Vilket slöseri med tid!!!
Dagens planer är väl egentligen inga men jag ska iallafall ta mig ut på en promenad när det är dags för Ingrid att sova nästa gång.

Just nu sitter Ingrid här bredvid mig i sin stol och roar sig med att slänga ner alla leksaker på golvet som jag plockar upp hela tiden. Det verkar även som om hon testar sin röstkapacitet och röstförmåga, haha. Så roligt kan man ha som liten bebis =) Än så länge är hon iallafall go och glad idag, dock uppmärksamhetskrävande ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

:) Men så härliga bilder!

Haha ja kasta ner grejor till mamma och pappa är en hit här med även om tjejen har fyllt ett, tydlig en rolig grej att testa och se om mamma tar upp det eller inte :P

2012-04-23 @ 21:44:40
URL: http://www.linaslycka.se/
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: Ja, det är ju så! Man får njuta av de plagg man har :) Fin dress hon har på sig!

2012-04-23 @ 22:47:20
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kan ALDRIG sova när Lionel sover. har hänt typ 1 gång. det blir liksom sån press "att nu måste jag försöka sova", så blir man pigg istället!

2012-04-24 @ 16:09:50
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Mia & Lexie

Hopplöst när man vill sova men inte kan. :( Men du gjorde ett försök och jag brukar tänka att man ändå fått vila lite även om man inte somnat!



Hoppas nätterna blir bättre framöver... känner igen dom jobbiga nätterna med massa uppvak. Vår dotter var lika dan och vaknar faktiskt än i dag 1 gång per natt för mat.



Men det är ju absolut bättre än innan! En liten tröst kanske? :)

2012-04-24 @ 21:01:35
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0