piggare

Idag har Ingrid varit piggare och feberfri, hurra! Hon har även varit lite mer sig själv, inte riktigt lika mycket gnäll. Kanske kankse är fasen på sluttampen?? Hoppas!! Däremot trilskas hon på nätterna och vill äta alldeles för ofta. Inatt 00, 03 och 05:30. INTE ok. Vet inte vad jag ska göra. Testade att ge henne gröt nu ikväll men hon gillar det verkligen inte, hon klöks hela tiden. Till slut räcker det att hon ser skeden med gröt så klöks hon, haha, ser ganska roligt ut. Testade även att ge henne välling idag för första gången men som vanligt ratar hon verkligen nappflaskan. Testade att ge vällingen i hennes älskade pipmugg (som hon dricker vatten ur hela dagarna) men hon fattade direkt vad det var frågan om. Till slut testade jag att ge vällingen med sked, men icke. Det är en envis tjej vi har. Så det är väl bara att kämpa vidare, jag kan ju inte amma i en evighet (kan dock tänka mig att amma ett bra tag till).

sötnosen

visst ser hon lycklig ut?? ;) Haha


Imorgon ska vi på barnklädersmarknad, hoppas på att göra lite fynd!! Annars ser jag även fram emot en lugn helg utan för mycket planer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0