regn regn

Idag har det verkligen varit en trist dag. Skulle egentligen ha gått till öppna förskolan men de vi skulle dit med blev sjuka och jag hade ingen lust att gå själv. Regnet har verkligen vräkt ner hela dagen så det har inte lockat att gå ut, så vi har stannat inne nästan hela dagen. Jag har passat på att ta lite fina kort på Ingrid iallafall.
Ikväll ska jag och Per gå på bio, ska bli mysigt. Det var verkligen längesen vi var på bio. Vi hoppas att Ingrid somnar innan vi går, min syster kommer hit och är barnvakt, annars kan det lätt bli lite jobbigt. he he. Vi får väl se hur det går.

Igår gav vi som vanligt Ingrid välling på flaska och likt alla andra kvällar är det protester, sparkar och gråt men till slut tog hon den. Och för första gången gapade hon efter mer!!! Skulle tippa på att hon fick i sig sammanlagt 80 ml. Ungefär 30 min efter att hon ätit upp satte magen igång rejält och hon bajsade jättelöst. Under natten var hon orolig och vaknade och grät några gånger. Undra om det var vällingen som gjorde att hon fick ont i magen...? Hon brukar aldrig ha ont i magen annars... Och inte gjorde vällingen att hon sov utan att äta, redan 00 ville hon äta första gången....Får ge henne mycket mindre mängd välling ikväll så hoppas jag att det blir bättre inatt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Har Ingrids lilla mage fått testa på större mängder gluten innan? de kan vara känsliga i början sådär med gluten.. vi vågar knappt testa, Lionels mage är superduperkänslig för allt typ!

2012-04-26 @ 19:27:57
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0