mysdag

Inatt sov Ingrid ganska bra, halleluja. Somnade 19, vaknade och åt 01.30, somnade om till 4:30 men då lyckades jag få henne att somna om och sen vaknade hon och åt vid 07! Så idag har jag inte varit fullt lika trött som de senaste dagarna =) Jag håller alla tummar jag har att det ska fortsätta i samma anda framöver!!

Vi har haft en mysig dag med Ingrids kompis Melker och Melkers mamma :) mycket promenader och lite shopping! Det är inte så dumt att vara mammaledig ändå!!

Annars kämpar vi på med gröt/välling och det är INTE lätt. Men det ska gå!! Men hon är en bestämd liten dam som verkligen vet vad hon vill!

lilla busfisen, tänk vad mycket som har hänt sen denna bilden togs. endast 4 dagar gammal <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så liten och så fin! <3

2012-04-24 @ 23:33:19
Postat av: Emma

Nej det är inte så dumt att vara mammaledig! ;) vore dock skönt att få lite mer sömn! idag vaknade jag av en mardröm vid midnatt.. sen vaknade Lionel 01.30 och varannan timme efter det så det blev inte mkt sammanhängade sömn alls. Vi kör med gröt varje morgon nu och funderar på att börja lite smått på kvällen också!

2012-04-25 @ 15:52:09
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej fina du!

Jag önskar dig en trevlig kväll och en fortsatt bra vecka :)

2012-04-25 @ 18:49:06
URL: http://fridaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0