utvecklingssprång 5

Just nu är det mindre roligt att vara Ingrids mamma ;) Herrejisses vilket humör hon är på dagarna igenom. Det går nästan inte en enda sekund utan hennes gnällande läte, missnöjd och grinig hela tiden!! Det är ett väldigt jobbigt utvecklingssprång måste jag säga och jag hoppas så att det snart är över. Det är i alla fall skönt att vi nu är hemma efter att ha varit iväg hela påsken. Det är jobbigt att inte vara hemma när Ingrid kräver så mycket av oss, det är lättare att hantera henne här hemma bland våra egna saker och rutiner.

som sagt; det är tur hon är så söt hihi



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, gud vad jag känner igen mig. Det är precis likadant här (lite skönt att höra att det är likadant hos fler..). Så fort något går liite emot så blir det ett jäkla liv ;)

2012-04-10 @ 02:00:24
URL: http://www.fotamindag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0