hemmadag

Idag har vi haft en hemmadag. Ingrid har varit hängig, trött och grinig. Jag misstänker den väntade reaktionen på vaccinet hon fick förra veckan. Jag bara väntar på att Per kommer hem nu så jag kan ta mig en promenad utan Ingrid för en gångs skull. Vore skönt med lite frisk luft!
Igår var vi på Gekås hela dagen, jag och min syster. Inte alls mycket folk och Ingrid skötte sig exemplariskt. Hittade en hel del fint, bland annat lite nya inredningsprylar. Som vanligt när man är där rinner pengarna genom fingrarna. Tur man inte åker dit så ofta. Men nu blir det till att hålla i pengarna eftersom vi åker till Turkiet nästa lördag!! :)
 
 
Pluttskrutt i tradera-shoppade Zara kläder. =) Jeansen är fortfarande väldigt stora trots 9-12 mån, är ju tänkt som stuprör då de är i stretch ;) Men hon kommer ju växa i dem så småningom. Tycker jeansen är helt bedårande med de fina blommiga "lapparna"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0