sommaren 2012

Ikväll har jag suttit och gått igenom mina två minneskort med bilder från de senaste veckorna, ett 16 GB och 4 GB och båda var fulla! PUH! Men nu är de tomma, alla bilder jag vill spara är redigerade och nu kan jag andas ut. Ha ha. 
 
Hittade massor av bilder jag glömt bort, som jag inte publicerat i bloggen, och eftersom denna blogg delvis är en minnesblogg som Ingrid ska få som bok i framtiden kommer jag bilddroppa lite random bilder från sommaren nu :)
 
vi spenderade en dag hos Ingrids kusiner i Ulricehamn där hela kusinskaran var samlad. Ingrid var i paradiset bland alla leksaker.
 
hon kröp omkring på gräsmattan och tittade fascinerat på allt medans storkusinerna "spelade" bandy =)
 
barfota, gräsmatta, sommar!
 
dags för gröt och alla barnstolar var upptagna, men stumpan satt så snällt ändå <3
 
första dagen nere i stugan gjorde vi en utflykt till Helsingör över dagen. Här sitter Ingrid på båten över.
 
det var verkligen härliga dagar i halmstad och Ingrid badade flera ggr om dagen. längtar tillbaka till värmen!!
 
det är roligt att bada, hihi, ser dock ut att frysa lite??
 
ingrid har blivit så duktig på att gå när man håller henne i händerna
 
det var skönt för ingrid att ha så stora ytor att krypa omkring på och utforska nere i halmstad
 
premiär på östra stranden, vaknade upp ur sin skönhetssömn på ett mindre bra humör
 

sanden var otäck, trivdes bättre i vagnen
 
får testa den badrock jag använde mycket som liten
 
vi hade finbesök en dag, min kompis Madde och hennes ursöta son Emil förgyllde vår dag. Hur söta är dem inte på bilden? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är sant, har sparat mycket pengar när det gäller kläder. vi har fått massor av kläder från våra vänner som har lite äldre barn. Trodde jag skulle springa stan på jämt och handla men så blev det inte! :)

Ska kolla lite på ebay, tack för tipset!
Kram!

2012-08-05 @ 09:02:28
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0