Torsdag

Idag gick vi in till stan med syster i det härliga vädret! I stan pågår kulturkalaset för fullt och det var liv och rörelse överallt! Mys!
Ingrid har vart på uruselt humör, jisses alltså! Tror jag blir galen. Inte en sekund kan jag lämna henne, då skriker hon i högan sky! Innan jag kom iväg i förmiddags var jag genomsvett, tar ju liksom en timma bara att plocka ihop mat och mellis, blöjor och extra kläder när Ingrid pockar på uppmärksamhet heeeela tiden! Hoppas verkligen denna fas går över tills vi åker till Turkiet!! Annars blir inte flygresan så rolig...

Bild på Ingrid idag. Hon älskar frukt! Men ska hålla i den själv, jag får inte ha min ifred en enda gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0