tiden flyger iväg...

... och imorgon är det 4 månader sen Ingrid föddes. 4 månader!! Ett tredjedels år. Galet.
Denna vecka ska jag klara mig själv med Ingrid, trots att min arm fortfarande gör ont. Men det går, jag får bara tänka innan jag gör något. Man klarar sig ganska bra med en arm =)

Jag har ju skrivit mycket om Ingrids sömn senaste tiden så jag tänkte uppdatera lite om hur läget är nu. Sen en dryg vecka fungerar sömnen jättebra igen. Nu lägger vi henne i vaggan runt 20:30-21:00 tiden och hon brukar somna av sig. Det har även krävts betydligt färre nappisättningar, max 1 gång per natt vilket är skönt! Hon brukar sedan vilja äta runt 6 tiden på morgonen, ibland händer det att hon vaknar vid 4 tiden men somnar alltid om när hon äter på morgonen. Det nya är dock att hon vaknar vid 8 tiden och brukar inte vilja somna om då, ibland går det få henne att somna om. Jag som är morgontrött och gärna sover fram till 10 gillar inte att hon vill upp då ;) Men å andra sidan ska jag inte klaga eftersom jag får sova hela nätter.

Imorgon ska vi till BVC, har inte vart där på en månad så det ska bli mycket spännande att se vad hon väger. Det känns som att hon vuxit rejält sista tiden... jag gissar på 6.8 kg och 64 cm lång.

<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är också sååååå morgontrött!!! men inte L, runt 06-07 tycker han man ska kliva upp! Lägger mig dock 21 på kvällen..



4 månader idag, ofattbart!

2012-02-21 @ 07:17:23
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0