babymassage

Idag var jag och Ingrid på BVC för föräldrargruppsträff. Vi fick lära oss babymassage, jättemysigt var det men jag är osäker på huruvida Ingrid gillade det eller inte. Hon såg nästan lite skrämd ut ibland och mot slutet tröttnade hon och började gråta. Tydligen är det bra att ge massage varje dag så får väl försöka få in det i rutinerna, kanske kommer hon uppskatta det mer när hon vant sig. Efteråt gick vi tillsammans med två andra mammor och fikade annars har inte denna måndag mycket att erbjuda. Tråkigt väder och jag känner mig seg så det får nog bli vila som gäller i eftermiddag.



bilder från igår. Ingrid var söndagsfin i klänning från H&M :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi var också på massage idag men jag träffade inte någon från gruppen efteråt, lite trist men skulle iväg på annat.. kanske nästa gång.. tycker de e lite svårt med nya människor.. ^^...

2012-01-16 @ 18:56:01
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: eller hur! tycker faktiskt att denna appen är lättare än boken. Den har koll på hur många veckor de är och allt :)



Den där klänningen har Alma också, så fin :)

2012-01-16 @ 20:42:38
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0