Rekordsömn

Inatt slog Ingrid (med råge) sitt sömnrekord. Igår åt hon vid 19 tiden, men redan vid strax efter 20 märkte jag att hon nog ville ha mer. Då åt hon massor och länge och hamnade i nån slags matkoma, så vid 20:45 slocknade hon totalt. Låg och sov i min famn fram till 22:00 då jag la ner henne i vaggan. Mellan 22:00 och 23:00 fick jag sätta i hennes napp ett par gånger men somnade om hela tiden. Jag var som vanligt vaken för länge (jumla vad svårt jag har att somna alltså) somnade väl vid 2 kanske. Vid 4 tiden väcker per mig som tror att Ingrid vill äta, men hon behövde bara sin napp så jag stoppade i den och somnade om direkt. Vid 7:15 vaknar vi av att Pers jobbarkompis ringer, han har försovit sig. Och ingrid sover! Och mitt ena bröst är sprängande fullt och har läckt massor. Fick alltså väcka henne för mat. Somnade sedan om igen och vaknade 10, åt snabbt och somnade om igen! Vid 12 tyckte den lilla damen att det var dags att gå upp och jag borde väl egentligen gått upp för längesen... hon kan sova alltså. Och det är väl inte bara positivt kanske för jag får ju inte heller tummen ur att gå upp på morgonen, hamnat i en jäkla ond spiral. Jag har blivit en person med noll självdisciplin och motivation. Förstår inte vad som hänt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ses tisdag? 11:e? Kanske en lunch någonstans på stan eller hos ngn? Jag ska till tandläkaren med lisa 11.50 men sen är jag ledig tills jag hämtar ally..

2012-01-05 @ 19:05:24
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

ååh härligt :D

2012-01-05 @ 19:33:32
URL: http://endenise.se
Postat av: Mathilda

Sådan moster, sådan systerdotter! hoho ;)

2012-01-05 @ 20:40:05
Postat av: Carro

oj vilket sovmaraton.... men jobbigt att du känner dig omotiverad :( kanske mailar jag nån dag som du tipsade om...

2012-01-06 @ 00:15:15
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0