minisemester

Idag tog vi oss en långpromenad bort till Frölunda torg. Vi skulle köpa hörselskydd till Ingrid, kan vara bra att ha nu under semestern. Blev som vanligt lite annat shoppat också. Till min glädje såg jag att Kappahls newbie kläder numera finns i storlek 74. Roligt då jag älskar dem kläderna. Kunde därför inte låta bli ett par såå sköna, bruna haremsmysbyxor till Ingrid. Perfekta mysbyxorna nu till hösten. 
 
dessa fast i brunt fick det bli =)
 
Imorgon åker vi iväg på en minisemester till Bohuslän. Vi ska till bo på ett, vad det verkar, supermysigt bed and breakfast i närheten av grebbestad/hamburgsund från tisdag till onsdag. På onsdag åker vi till Grebbestad och möter upp en kompis till mig och hennes dotter för att titta på när hennes kille spelar på after beachen och den natten sover vi hos dem i Uddevalla. Ska bli hur kul som helst att åka iväg i några dagar nu. Har vart hemma i över en vecka nu och jag känner att det behövs lite miljöombyte nu.
Ingrid mår iallafall bättre nu, bara drygt 38 grader idag. Imorgon hoppas vi att febern är helt borta! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

"Perfekta mysbyxorna nu till hösten"? Usch är hösten så nära?!...

Svar: svar ja
babyhappiness.blogg.se

2012-07-16 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0