Turkiet

Anledningen till att vi måste skaffa pass till Ingrid är för att vi ska åka till Marmaris i Turkiet den 1 september! Min mamma har fyllt 50 i år så hela familjen ska åka vilket ska bli så kul! Det ska bli jätteroligt att åka med Ingrid samtidigt som jag är ganska nervös och stressad över det. Vad behöver man tänka på när man åker med en 10 månaders? Någon som har lite tips på vad man inte får glömma att ta med, vad som är viktigt att tänka på väl på plats, vad man kan göra för att underlätta flygresan etc? Det kommer förmodligen vara väldigt varmt där då så jag är redan inställd på att vi kommer få spendera en del tid inne på hotellrummet mitt på dagen, men inte hela dagarna hoppas jag. Hur väl klarar barn värmen?`Och hur är det med bad? Kan de bada hur som helst i den åldern? Ja frågorna är många, känner mig alldeles snurrig. Men jag hoppas att jag kommer vara fullärd när det väl är dags ;)
 
 
Hotellet som ligger precis vid havet =)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Lite erfarenhet har jag ju :) men inte av charter- mer av " dit vi ska finns ingenting ;) men jag har hört mig för hos en annan bloggmamma som åkt mycket charter med barn, vet att hon gjort en lathund om det men hittar inte den nu. Å passcentralen är det alltid alltid alltid mkt kö på. Åk dit och stå innan öppning precis är mitt tips! Kram

2012-07-10 @ 08:18:12
URL: http://mclachlan.blogg.se
Postat av: Carro Blomqvist

Åhhh vad härligt!!! Skulle också vilja åka utomlands.

Svar: ja det ska bli skönt =)
babyhappiness.blogg.se

2012-07-10 @ 13:30:46
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0