gosingrid

Igår och idag har Ingrid inte varit sig lik, iallafall inte om man jämför med de senaste två månaderna. Hon har utan några som helst protester funnit sig i att hon måste åka i vagnen, legat ner i vagnen och bara tittat utan ett ljud, somnar i vagnen utan problem och har somnat här hemma utan bråk. Dessutom har hon varit oerhört klängig, velat ligga i min famn och gosa, kunnat ligga länge bredvid mig och pilla med mina ögonfransar, kommit nära intill mig och "pussats" ja förmodligen hade hon nog helst velat krypa innanför mitt skinn. Såklart fantastiskt mysigt och gosigt men ibland lite jobbigt då jag inte har händer över till nått annat. Men jag njuter av henne och alla måsten tar jag när hon somnat på kvällen. Sötaste tjejen i världen :)

Imorgon är det ju nationaldagen men även min kära mammas 50 års dag!! Det ska firas stort nere i Halmstad i sommarstugan så vi har en heldag framför oss imorgon. Ska bli mysigt men det är mycket att tänka på också. Jag hoppas Ingrid tillåter att nån annan än jag håller i henne imorgon :) Dessutom tror jag att Ingrids kusin kommer att födas imorgon =) STOR dag!!


min plutta idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0