från mage till rygg

Igår vände sig Ingrid från mage till rygg för första gången, efter mycket kämpande :) Nu tycker jag hon är hur rörlig som helst, nu får vi verkligen hålla koll på henne. Sötispluttan. Nått som inte är lika roligt är att hon har börjat protestera när vi åker bil, gnäller en del hel. Förut somnade hon oftast på en gång, nu krävs det däremot stor ansträngning för att få henne att somna. Om hon inte är väldigt trött förståss. Hoppas på att det är en fas, annars kommer jag dra mig för att köra bil med henne själv.

Helgen är över och jag ser fram emot veckan som kommer!!! Det ska bli vårväder och jag längtar efter att gå ut och gå och bara njuta i solen. NU njuter jag verkligen av att vara mammaledig! :)

¨
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0