vågar jag skriva det?

Igår somnade Ingrid av sig själv vid 21.30, jag la ner henne i spjälsängen och hon låg och pillade lite med sin snuttis och somnade efter några minuter. Hon sov sedan till 5 innan hon ville äta. Nappen fick sättas i ett par gånger däremellan. Jag tänkte att det nog var en engångs händelse. Men idag märkte jag redan vid 20 att hon var trött, tog därför på pyjamas, hon fick äta lite och vi la henne i sängen. Inga protester, inget gråt, inget sprattlande. Bara lite pill på snuttis och nu sover hon!! Men... det är knappt jag vågar skriva det, hon kanske vaknar när som helst?! Eller har det återgått till hur det var förut? I sure hope so!!
Idag har vi varit i Ullared. En heldag som slutade med alldeles för stort hål i plånboken. Men hittade väldigt mycket fint och nödvändigt =) Ingrid skötte sig perfekt får man ändå säga. Hon låg i vagnen och sov eller hängde i selen eller bärsjalen. Lite gnäll ibland men vad sjutton kan man räkna med när det gäller en 4.5 månads bebis!!? Det har blivit så roligt att köpa leksaker till Ingrid och ullared är ju himmelriket för det.

min syster och Ingrid på cafét inne på gekås =)

Ingrid älskar att bita på leksakerna!!

Kommentarer
Postat av: Carro

hoppas de går bra med sovningarna nu :)



vill också till ullared ... dom har så mkt fint där.

2012-03-01 @ 23:02:25
URL: http://blomqvistcarroogg.se/
Postat av: Saga

Det är inte så att hon varit inne i utvecklingssprång nummer fyra och nu kommit ut ur det igen och därmed "blivit sig själv" igen?

2012-03-02 @ 01:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0