hot hot hot

Ännu en varm dag idag. Det tar på Ingrids krafter vill jag lova. Hon är betydligt tröttare än vanligt och ganska gnällig (förståerligt). Idag har vi vart i slottskogen för lite picknick med Ingrids kompis Glenn. Men Ingrid tyckte inte det var så roligt, bara om hon fick klättra på Glenn (vilket hon inte fick). Så vi stannade inte så länge. På vägen hem ville Ingrid INTE åka vagn (hennes nya fixidé) så ännu en gång är jag så glad åt vår nya bärsele. Jag hade henne i den hela vägen hem och hon somnade!! Som sagt, värmen tar kål på de små!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha jag läste hot hot hot (typ hotad/hotfull mm) först när gick in på din blogg en adra gång som jag fattade betydelsen av hot.. hahah..

2012-05-23 @ 18:35:12
Postat av: Sophia

Ines hade också en period då hon inte ville åka vagn, hon var nog ungefär lika gammal som Ingrid nu. Då var det tur man hade bärsele, och det gick över det med! :)

2012-05-23 @ 21:09:16
URL: http://blog.isthisdesire.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0