sjukling

Lillpluttan är sjuk :( jag märkte redan igår att hon inte var sig själv, väldigt gnällig hela dagen och ville ha mig nära precis hela tiden. Igår kväll började hon hosta riktigt obehagligt, rosslnade slemmig hosta och när hon skulle sova sov hon så oroligt, vaknade hela tiden och var ledsen. På natten kände jag att hon var jätte varm så vi tog tempen och då hade hon 39 grader. Vi sov knappt en blund på hela natten, Ingrid vaknade hela tiden och jag kunde verkligen inte slappna av när det låg en febrig, hostig tjej bredvid. Idag har hon haft feber hela dagen och hon har blivit mer och mer förkyld. Hon gråter massor och är riktigt hängig. Nu ikväll har hon hostat tills hon kräktes flera gånger och det har varit omöjligt att få henne att somna riktigt djupt. Hon vaknar och gråter och är totalt slut. Usch stackars lilla Ingrid :( Egentligen borde jag sova nu då jag inte sov nått inatt och förmodligen inte kommer få sova nått inatt heller, men jag behöver lite andrum. Och nu vaknade hon igen............

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åhh stackars liten!! :(

2012-05-15 @ 23:05:58
Postat av: Maria

oh krya på sig lilla Ingrid! Hoppas hon blir frisk snart- och att mamma får vila lite. det är inte så lätt när de små är sjuka... Kram!

2012-05-16 @ 10:28:11
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0