Gnällnästet...

Det har minst sagt varit gnälliga och jobbiga dagar här hemma i helgen för vår lilla tös! Herremingud! Arg, ledsen, glad, rastlös, busig, trotsig, gosig, förtvivlad inom loppet av en minut typ. Det har stundtals drivit oss till vansinne i helgen. Inget är bra!! Jag har känt mig uppgiven många gånger och tänkt att det är väl så här det kommer vara nu framöver. Men ett litet hopp tändes ikväll när jag sövde Ingrid. Hon stoppade in fingrarna i munnen hela tiden så då kände jag också. Och minsann, en kindtand har kommit upp ca 1/3. Och dem kan orsaka mkt konstigheter har jag hört, så nu hoppas jag givetvis att det är detta som orsakat min annars så snälla och goa dotter hennes märkliga beteende. Snart kanske den gamla vanliga Ingrid kommer tillbaka!! :-)

Annars har det vart en bra helg! Jag var på ladies night igår med tre kompisar!! En kanonkväll som jag inte ville skulle ta slut! Jag hoppas på en repris snart ;)

Idag har vi försökt städa, gick inte pga Ingrid så då gick vi till slottskogen istället. Roligare tyckte vi alla tre :) Och så var ännu en helg över!

Två bilder från idag:


Kommentarer
Postat av: Emma

Kindtand här också!

2012-11-19 @ 20:15:45
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0