tålamodskrävande flicka

Idag på morgonen och förmiddagen höll mitt tålamod på att tryta. Det är inte ofta det har hänt men idag höll det på att rinna över. Vaknade med värk i ryggen som bara blev värre och värre ju mer Ingrid krävde att jag lyfte upp henne. Detta lyftande upp och ner hela dagarna börjar verkligen kännas. Tålamodet blir ju inte bättre av detta. Tog därför med min mycket snoriga och gnälliga dotter och min snälla syster på en promenad till Slottskogen där Ingrid, förkylningen till trots, fick leka av sig efter lunch. Det går inte att bara vara inne när hon har sina gnälldagar och bara nöjer sig med att bli buren på. Det är en charmig och rolig ålder, när de är 1 år, men ack så jobbig. 
 
Lite fina höstbilder från idag
 
Moster visar hur man kan göra fina sandslott ;)
 
Det är roligt att kunna springa runt på egen hand nu tycker Ingrid
 
finaste <3
 
 
cyklar, ha ha
 
Jätteroligt :)
 
och jag passade på att träna lite, hoho ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Åh vilka fina bilder på henne! Skönt att ha syster så nära och kunna få sällskap till lekplatsen :)

2012-11-17 @ 23:53:33
URL: http://mammamaria.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0