separation

En riktig höstdag har det varit idag. Vi hade inga planer idag och Ingrid har inte varit på humör. Hon lämnar mig inte en enda sekund, ska helst sitta fastklistrad på mig hela tiden vilket får mig att bli galen emellanåt. Det går verkligen upp och ner det där med separationen för Ingrid. Hon har ganska nyligen haft en period då hon utan problem kunnat sitta och leka för sig själv en stund och jag har kunnat greja med annat, men sen en vecka tillbaka ungefär måste någon vara med henne hela tiden. Suck. Hoppas det går över snart. Men denna fas gör iallafall att dagar som denna blir olidliga om vi inte hittar på något, vädret lockade inte direkt till utelek så det fick bli en tur in till stan. Ingrid somnade i vagnen och jag strosade runt i affärer. Inget shoppat men tidsfördriv!! Det är alltid lika skönt när Per kommer hem från jobbet :)
 
Ingrid älskar när Per kör runt henne i gåvagnen, haha. Sötan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0