sömnmaraton

Jag vet inte vad som hände inatt/imorse men Ingrid sov hur mycket som helst. Från 19-07:10 utan att vakna en endaste gång. Vaknade 07:10 och vi gosade i sängen till 07:30, då fick hon sin välling och jag var så trött så tänkte att vi kunde kanske vila en liten stund till... vi somnade om direkt och vaknade kl 10:10!! Ingrid var alltså endast vaken 30 min mellan 19 och 10:10. Det verkar som att vi har en sömntuta till dotter :) Skönt tycker jag som inte är det minsta morgonpigg.
 
Idag har vi vart på stan en sväng med min syster. Ingrid fick inviga sin underbart ljuvliga kappa hon fick i present av sin moster och morbror. Sååå söt var hon i den :)
 
gosan i vagnen
 
 
 
me and my darling :)
 
den där nappen är visst med på varenda bild :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy vad avundsjuk jag blir!! Önskar vi fick sova längre än till 05.30... :)

2012-10-24 @ 08:02:26
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vilken fin kappa! Vart kommer den ifrån?

Svar: zara :)
babyhappiness.blogg.se

2012-11-01 @ 10:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0