fotobok och dopet

Nu för tiden sitter jag nästan hela kvällarna och fixar med fotoboken jag gör över Ingrids första år. Det är hur kul som helst men verkligen tidskrävande. Det slutar ofta med att jag sitter alldeles för länge så sömnen blir verkligen lidande. Men jag hoppas att det inte ska ta allt för lång tid att slutföra den nu. 
Ikväll har jag gått igenom bilderna från Ingrids dop, som var på hennes 3 månadersdag. Den mappen var helt oredigerad och jag insåg att jag inte egnagerat mig alls i de bilderna, med andra ord har jag inte bloggat om Ingrids dop (!). Dessutom hade jag väldigt mycket jobb framför mig när jag nu skulle fixa iordning de sidorna i fotoboken. Men nu är jag nog klar tror jag. Tänkte därför att det vore på sin plats att lägga ut några bilder på sötisen från hennes dopdag. (vi höll till i en lokal här i vår hyresgästförening på kalaset efteråt, där var det urkasst ljus så alla bilderna från den dagen är så fula i färgerna. Bilderna från kyrkan är ju inte heller nån höjdare, men så blir det ju nästan alltid när man fotar i kyrkor)
 
här blir hon dopad :)
 
Ingrid och pappa
 
Ingrid och jag
 
två bilder där man ser den urfina dopklänningen som Ingrids farmor stickade på 70-talet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0