full rulle

Idag har det vart full rulle hela dagen. Skulle få besök kl 10 av en jobbarkompis och hennes son. Innan dess skulle jag duscha, städa, handla, söva Ingrid och klä på Ingrid. Nej, jag hann inte allt. Ingrid sov för länge, hehe. Fick väcka henne 09:45 så då drog jag på henne jacka över pyjamasen och gjorde en rekordrunda till affären. Jag hann inte hem innan Jessica kom, men det gjorde inget. :) Vi har i alla fall haft en mysig dag med mycket bus, promenad till slottskogen och lunch på villa belparc. Ingrid har dock börjat kinka med att åka vagn igen, så har fått konka på henne i bärselen. Därmed blev det minimalt med sömn i eftermiddags så hon var så trött så trött nu ikväll innan det var tid för att lägga henne. Då tar man till det bästa knepet, bad! Då blir hon glad och pigg och tiden går lite fortare till 19. Hon somnade under tiden hon åt vällingen därefter. Gosan! Imorgon väntar en heldag i Borås! KUL!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0