Går

Idag har det lossnat ordentligt med Ingrids gång. Hon har gått flera steg upprepade gånger idag. Hon är för söt när hon stapplar fram, med armarna rakt fram. Hon gör det inte gärna på beställning men när jag lockar med något och sätter mig ner på golvet framför henne kommer hon till slut. Nu dröjer det väl inte länge förens hon springer omkring här hemma. Herregud, vart har tiden tagit vägen? Hon var ju nyss en liten bebis som låg och sprattlade i vaggan.
 
Idag har vi träffat min goa vän Malin. Lunch här hemma och en skön promenad. Och en massa gångövning med Ingrid såklart :) Tyvärr är Ingrid inte helt på humör. Gnällig, inte tillfreds, hängig, trött. Vet inte om det beror på den lilla förkylning hon har, som egentligen inte märks så mycket eller om det är nått annat. Fast de kan ju inte vara på topp jämt. Något väldigt positivt iallafall är att hon de tre senaste morgnarna sovit ända till 8!! Idag låg vi och drog oss ända till 9 innan vi gick upp, underbart. Så får det gärna fortsätta!
 
det syns nästan på ögonen att hon inte är på topp. ser liksom trött och hängig ut. mitt lilla hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0