Vinterkläder

Jag tycker verkligen det är såå svårt att veta vad som behövs till Ingrid nu till vintern. Overall? Jacka och termobyxor? Överdragskläder? Regnoverall? Vindfleece? Fleeceoverall? Och så skor! Gummistövlar? Ska de vara fodrade? Kängor? Med gore tex eller är det överkurs redan? Hjälp mig nu att reda ut detta... :) 
 
Har plockat ihop ett litet kollage av de ytterkläder jag gärna skulle se att Ingrid hade. Fiiiina overaller och jacka. Svårt att välja bara. Och är det onödigt att lägga pengar på det nu när hon fortfarande är så liten? Tänker att vi kan önska oss det till henne i 1 års present också.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ojojoj va fina! :) Lionel ska få en Didriksson-overall av hans farmor och farfar i 1-års present. vindoverall har har han sen i våras (köpte ganska stor), likaså fleecetröja. vindtät jacka köpte jag på Tradera, nästan oanvänd..likaså med överragsbyxor och regnbyxor, köpte begagnat; knappt använda!

2012-09-16 @ 20:45:20
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se
Postat av: Maria

Förra hösten, när Lisa var 10-11 månader så köpte jag kavat vinterstövlar iom att hon gick, vinterjacka på b-marknad, ally's gamla överdragsbyxor, fleece tröja ally's ärvda och vinteroverall på kappahl. Hon hade också länge pop vindfleece overall! Perfekt va den!

2012-09-17 @ 22:56:32
URL: http://mclachlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0