Boråshäng

Idag har vi varit i Borås hela dagen och hängt med Jenny och Melker! En mysig dag som gick alldeles för snabbt. 
Vi hann iallafall med en hel del. Vi började med att åka till Öppna förskolan och Ingrid stormtrivdes. Hon brydde sig knappt om mig på hela tiden, det fanns mängder av roliga saker att hitta på där. En gång när hon fick syn på mig gav hon mig ett leende som för att säga "åh vad roligt detta var mamma" ;) När barnen började tröttna åkte vi hem till Jenny och åt lunch, sedan var det dags för barnen att sova. Vi passade då på att ta en lång promenad på en timma i det härliga vädret. Åh nu börjar man få en förkänning av våren!! När vi kom tillbaka efter promenaden sov Ingrid och Melker fortfarande så då grädadde vi våfflor och smaskade i oss Våffeldagen till ära :) Resten av eftermiddagen bestod av bus och lek! Och lite fotografering ;)
 
 
 
 
Ingrid i full färd på ÖF
 
 
Ingrid kämpar med att få på sig Melkers byxor.... ? :)
 
 
 
Melkers pappa har många roliga gitarrer ;)
 
 
 
Min lilla busfia som i stort sett aldrig ler på kort ;)
 
 
Här syns Ingrids gasfyllda ballongmage :( stackars... 
 
 
 
 
sötaste busMelker :)

Kommentarer
Postat av: My

Hon är ju bara för söt alltså!

Svar: Ja jag tycker ju också det ;)Alma är en liten sötnos hon också =)
babyhappiness.blogg.se

2013-03-25 @ 20:44:02
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/mmys
Postat av: jenny

Söta älsklingarna!!!!

Svar: <3
babyhappiness.blogg.se

2013-03-25 @ 21:41:05
Postat av: Mathilda

Men åhh sötisar! Melker är ju för övrigt helt galet söt på sista bilden! :)

2013-03-25 @ 23:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0