Öppna förskolan

Idag har vi vart på öppna förskolan. Himlans roligt tyckte Ingrid. Jag hade för en gångs skull med mig kameran. Det är ju faktiskt roligare att ha sådana bilder än bilder som bara är tagna här hemma.
Vi var där en sväng på eftermiddagen tillsammans med en kompis och hennes son. På förmiddagen passade Ingrid på att sova länge, jag fick väcka henne efter 2h och 15 min för att vi skulle hinna till ÖF. SÅ skönt att Ingrid sover bättre på dagen nu. Den egentid man får på förmiddagen är verkligen uppskattad.
 
Nu ikväll har jag och syrran varit iväg på loppis samt lite shopping på Frölunda torg, det var välbehövligt att komma ifrån Ingrid lite. Att kunna vara bara jag, att andas lite. Nu är jag dock så trött jag kan bli tror jag och ska väl strax hoppa i säng. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0