the latest days

Denna helg har gått i ett rasande tempo och nu är den redan slut :( Men kommande vecka bjuder på mycket skojsigheter så jag överlever nog ;)
 
Så vad har hänt sen sist? 
I torsdags var vi på rytmiken och det var helt klart roligaste gången! Man börjar känna de andra i gruppen och alla släpper loss lite mer ;) Ser fram emot kommande gånger! Efter rytmiken satte vi gasen i botten (på barnvagnen..) mot stationen för att ta tåget till Uddevalla och Annika och Molly. Där stannade vi till i fredags. Två mysiga dagar!
 
I lördags kom mina föräldrar hit och vädret visade sig från en riktigt bra sida. Det blev därför promenad längs kajen i solskenet. Därefter åkte vi på loppis där jag fyndade en söt hylla till Ingrids rum (hyllan är idag målad vit) och 4 "titt-skåp" som jag ska fixa till lite och sätta upp i hennes rum! På kvällen firade vi min pappa som fyller år på onsdag. Idag har vi köpt balkongmöbler så nu hoppas vi att våren kommer typ NU! 
Ja det var helgen i korta drag! Kan tillägga att Ingrid varit på ett underbart humör sista dagarna. Hon verkar ha tagit sig förbi den värsta fasen och är nu sitt vanliga glada, busiga jag ;) och det är verkligen alldeles fantastiskt att vara hennes mamma <3
 
mys i Mollys tält ;)
 
<3
 
en populär fåtölj i Mollys rum :)
 
skruttfian är lördagsfin i nya kläder från newbie
 
the girl with the blue eyes. dem är verkligen så blå, så blå... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0