Ingrids första sleepover

Det hade gått hur bra som helst inatt! Hon vaknade redan 5:40 men var iallafall glad, vilket var det jag var mest orolig över. Det var dock en mycket trött Ingrid jag hämtade i förmiddags efter jag vart hos psykologen. Hon somnade direkt i vagnen på vägen hem och sov i 3,5 timmar!!! Helt sjukt!! Så länge har hon nog aldrig sovit i ett svep på dagen. Jag trodde det skulle vara svårt att söva henne ikväll men även det gick över förväntan. Hennes moster måste helt klart kört slut på henne ;)

Imorgon ska vi åka till Frederikshamn och bo på badhotellet i två nätter med hela pers familj. Det ska bli väldigt mysigt!!!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

nädu.. 5.20 vaknade hon allt! ;)

2013-05-09 @ 19:32:43
Postat av: Maria

Oh så ljuvligt att vara moster ;) hihi.. Elisabeth har haft Ally som liten gäst med i 2års åldern. Mysigt ändå!

2013-05-10 @ 19:41:39
URL: http://mclachlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0