Helgen

Har haft en mycket skön helg. Igår var det kalas för syster som fyller år idag. Dessutom gjorde vi det första bebisinköpet ;) Hade tänkt vänta till efter UL men kunde inte låta bli, men nu är det stopp fram tills 5 maj! Idag har vi varit på baby & barn mässan, hade tänkt provköra barnvagn men till vår besvikelse fanns inte de vagnar vi ville testa. Vi tyckte inte att det var så mycket ha egentligen, men vi fick upp ögonen för en ny vagn.... det känns som att jätteprojekt det här med vagn, eller man skulle kunna göra det till ett jätteprojekt. Det är många egenskaper att ta hänsyn till.... frågan är vad vi behöver?
Efter mässan blev det en tur på stan och mitt första mamma-plagg inhandlades..... jag tycker inte det syns så mycket på magen än men jag har ändå lagt på min en del, därför börjar det bli tomt i garderoben och jag vill inte endast gå runt i tights och tunika. Köpte därför en jeanskjol som jag vet kommer bli välanvänd i vår och sommar. Ett par byxor skulle även behövas, kanske inte jeans men ett par chios kanske.... men frågan är hur man ska tänka gällande storlek?? Kanske gå upp en då jag misstänker att även lår och rumpa lär växa en aning..... hehe...
Förresten, idag föddes tredje pojken i Pers familj. Hurra! Bara pojkar än så länge.... kan de månne finnas en liten tjej i min mage då kanske? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0