badpremiär

I helgen har vi lyxat oss på hotell strandbaden i Falkenberg. Vi spenderade några timmar på klitterbadet igår där vi gottade oss i bubbelpoolen och bara hade det skönt. Ingrid har dessutom premiärbadat i barnpoolen, om än en mycket kort stund. Tveksamt om hon gillade det, hon såg mest chockad ut, ha ha. Men söt var hon i alla fall!!
Ingrid har verkligen skött sig fantastiskt bra, inte ett gnäll trots många vakentimmar och fläng och släng under gårdagen. Hon tog igen det idag, sovit massor idag! Och inatt var vi Ingrid-fria för första gången, hennes gudföräldrar som också var med oss i Falkenberg hade henne över natten, i rummet bredvid (annars hade jag inte klarat av det) och det gick hur bra som helst. Vi sov till 9 innan hon kom in till oss. Visserligen var jag vaken en stund vid 7 tiden, min kropp är nog så van vid att vakna tidigt men jag kunde i alla fall somna om. Skönt att känna sig utvilad för en gångs skull.
I övrigt var nog höjdpunkten ändå hotellfrukosten, smarrigt är bara förnamnet! :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha det ser ut som att ja kramar sönder henne med mina händer!

Sötisen!

2012-03-26 @ 00:16:50
Postat av: Tracy

Var med och tävla på min blogg och vinn ett unikt pris!

http://trz.blogg.se

2012-03-26 @ 21:50:39
URL: http://trz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0