busfia

Ingrid den lilla busan ger mig knappt nån tid över längre, därav den dåliga blogguppdateringen. På bara en vecka har hon gått från att ligga still på rygg och knappt kunna röra sig till att rulla runt precis överallt. Hon är riktigt envis och jag är övertygad om att hon snart kryper. Ser hon en leksak hon vill ha SKA hon dit, så hon kämpar och kämpar och tar sig på nått konstigt sätt sig faktiskt dit. Hon rullar åt olika håll, hasar sig fram några millimeter, rullar igen och så är hon där! Ha ha, med envishet kommer man långt. Detta gör emellertid att jag inte kan lämna henne en sekund på golvet längre utan nu får jag hitta andra strategier. Som att locka med majskrokar, smörgåsrån och min vattenflaska (jajjamen, den älskar hon). Då sitter hon nöjt i sin stol ett litet tag. Oj oj vad mycket det händer nu! Fantastiskt att följa det!!

busfian!!

Kommentarer
Postat av: ByEngberg

MEN ÅÅÅH vilken söt liten prinsessa. Älskar hennes outfits. Kolla in min webshop www.byengberg.com



Där finner du min & min dotters klädstil + min blogg.



//Johanna

2012-03-29 @ 12:35:41
URL: http://www.byengberg.com
Postat av: Lina - Mamma till Eila

Ååå vilken söt liten tjej! :)

2012-03-31 @ 21:29:17
URL: http://myroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0