förmiddagslur

Nu på förmiddagen lyckades jag med något jag inte brukar kunna, nämligen sova när Ingrid sov sin förmiddagslur. Åh vad skönt det var. I över en timma sov jag och jag kan säga att det behövdes, har sovit så extremt dåligt de senaste veckorna så igår var jag mer död än levande.

Snart är det nog dags att bege oss ut i solen, ska bara låta Ingrid leka av sig lite så hon kan slappna av i vagnen.

Dagens vårsol till ära kör Ingrid på en riktig vårig outfit :)





Kan ju säga att det börjar bli svårt att foto Ingrid numera, jösses vad hon rullar omkring =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Köpte majskrokar idag! :) blev lite kladdigt men verkade uppskattat!

2012-03-23 @ 15:24:57
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0