rån


Idag fick pluttan testa att äta smörgåsrån :) Eftersom att hon stoppar precis ALLT som hon får i munnen så var det ingen tvekan om att hon inte skulle fatta vad hon skulle göra med rånet, däremot var hon nog inte beredd på att rånet skulle falla sönder och hamna i munnen! Hon fick nästan lite panik och klöktes och jag fick nästan hjärtat i halsgropen då jag trodde hon satte i halsen. Enligt BVC ska det inte vara någon fara för att rånet smälter i munnen men jag blev ändå rädd, som tur var var det ingen fara men nästa gång tänker jag inte stå bakom kameran utan vara över henne som en hök ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Meh... Får hon äta rån och jag får inte bjuda henne på chokladtårta? :(

;)

2012-03-02 @ 23:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0