det är mkt nu

Med mindre än en vecka kvar till den stora dagen är det mycket som cirkulerar i mitt huvud. Därav minskad frekvens av blogginlägg. Tänk att det är ett år sen jag på övertid gick och väntade och väntade, förbannade tiden och längtade hur mycket som helst. Jag tyckte att övertiden var extremt jobbig, betydligt värre än jag kunnat ana och dessutom hade jag ju förvärkar vareviga dag. Nä, det går inte förstå att det gått ett år, trots att det känns som att graviditets-tiden aldrig hänt, den känns så overklig på nått sätt. Det är inte utan att man blir lite extra gråtig och känslig dessa dagar. Jag försöker mota olle i grind genom att, i huvudet, förbereda Ingrids kalas in i minsta detalj. Det är både roligt men ganska stressande. Trots att jag är ledig så är jag ju inte ledig, det funkar inte att baka och städa när jag och Ingrid är själva. Därför är det mesta av planerandet fortfarande kvar i huvudet. Men imorgon ska jag försöka fixa lite, när min syster kommer hit. 
 
Imorgon ska vi förresten till tandläkaren med Ingrid. Ska bli intressant att se om de märker den bristfälliga tandborstningen... Är det nån som lyckas borsta tänderna på en 1-åring på ett tillfredsställande sätt?? Jag lyckas då rakt inte, Ingrid vill nämligen borsta själv och ger sig inte förens hon har tandborsten i sin hand ;) 
 
lillfisen med bus i blicken

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi lyckas inte så bra med tandborstningen! ;)

2012-10-15 @ 22:02:05
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se
Postat av: Mathilda

Men shit, är inte Ingrid väääldigt lik Wilmer på denna bild?!? Sjukt söt är hon iaf!! :)

2012-10-16 @ 00:16:05
Postat av: Mamma Maria

Haha, det är inte lätt med tandborstningen, men för oss funkar det hyfsat, kanske säger jag för mycket nu?? :)
Roligt att planera kalas? Snart dags för mig med. Kanske mycket att träffas denna veckan då? Nästa vecka? Eller hur har du det på dagtid?
Kramar

2012-10-16 @ 01:10:15
URL: http://mammamaria.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0